.:.FOLLOWERS.:.

Wednesday, November 24, 2010

baby r u down down down down down...duhh!

faiqah najiyah anuar


kiri salah.. 
kanan pun salah..
tengok salah..
xtengok pun salah...
tegur salah...
xtegur pun salah...
semua jadi serba salah....

last2 makan ati sorang2...sape nk tolong??

nak nangis bole???

ntahla...nape malam ni macam emosi sangat2...
td, around kul 7 baru smpai umah dr rembau..gila best n eksaited blek umah..konon blek umah bole release tension ape bagai...tapi, aku xmampu nk dustai ati la...pelisssss....sama je tahap ketensionan yang sengaja dicipta sendiri dek terlalu bermain ngan perasaan sndiri nih...duh..tatawla ape nk wt ngn cik mek sorang ni...xabis2 ngan jiwa kacaw..agak2nye kene mandi bunga kot baru terang hati cket...xpun nk lagi terang hati, mandi torchlight...huhu

hurm..ntahla nape..
da hampir setahun, tapi hati ni masih xkuat untuk terus menipu n terus berlagak gagah dan macho macam xde ape2 yg penah blaku....secara jujurnya, xpernah walau sedetik pun bayangannya hilang! pandang atas nampak dia....pandang dinding nampak dia...pandang kucing nampak dia...adoiii....cik ixca!!!! wake up!! dah SETAHUN oke!!

DULU...... aku hampir boleh terima SURATAN ALLAH..
dan sedaya-upaya aku pujuk diri ni yang ALLAH pasti ada alasan yang kuat kenapa kebahagiaan aku ditarik..sehingga aku tercari2 di mana silapnya...mungkin aku pernah tergigit lidah sendiri, tersadung kaki sendiri....ya ALLAH, aku mengakui kekhilafan hambamu ini....aku mmg pernah mendustai hati org lain...

tapi aku pohon satu ya ALLAH, tolong jangan pernah rampas kebahagiaan yang aku kecapi.....aku tidak mahu rebah dan terus tersungkur...............................sesungguhnya, aku mempercayai setiap JANJI-JANJIMU....kerana setiap anak cucu adam itu berhak hidup bahagia kan ya ALLAH..

tapi, sehingga kini, aku masih menanti2....di mana bahagian hambamu ini ya ALLAH...

aku TAK KUAT ya ALLAH...
tidak kuat untuk menahan detak di dada....aku ingin menangis....tapi aku bimbang, jika aku menangis...akan adakah sungai yang sudi mengalirkan arus deras ini....atau haruskah aku biarkan hati yang sekontang gurun sahara ini meraih simpati?merangkak-rangkak di tengah padang pasir mencari sekelumit cinta??debu-debu cinta ciptaanya telah mengaburi pandangan mataku....aku terkandas di tengah2 bumimu ya ALLAH....

aku cuma inginkan dia....bukan orang lain...he is my destiny..from d first time i met him...till d day he left me...
i'v decided dat he'll be mine.....but i failed to  kept d promises...he left me...
but i really can't deny dat deeply inside, i MISS him dearly......and i STILL LOVE him.....sb tu aku xmampu untuk menerima orang lain.....hati wa da keras cam batu beb!
lebih keras dari batu kot..

walopun ramai org cakap....dear, u deserve better....u deserve more den dat.....move on..
move! move!tapi...aku cuma pekakkan telinga, law agak2 xcukup pekak, sumbat ngan cotton buds tambah..aku xnak denga hasutan2 yang bole buatkan taik tlinga aku cair sebaldi...aku yang pilih derita merindu mcm ni....korang jangan bimbang...aku hepi atas sokongan moral dan pendidikan jasmani korang...thanx..tp aku xboleh...kalu korang, korang bole??

aku seolah-olah terperangkap dalam bayang2ku sendiri....
makin hari, terasa makin laju bayang2 membontoti, sehingga, tiba di satu ketika..aku seolah-oleh tewas dengan bayang2 lampau...lantas mengingatkan aku pada ceritera semalam....[layan, sambey pasang lagu hindustan konon feel]...aku sedih ni weh..tp purak2 hepi...

 kuasa cinta terlalu HEBAT....
aku terbakar dalam hujan ya ALLAH....
aku hanyut di dalam kemarau....
aku tersungkur di bawah lembayung cinta ciptaannya......

masih adakah ruang untuk aku berteduh di hatinya??
aku butuhkan jawapan yang pasti...
aku xnak berada di dalam persimpangan lagi...
aku dah letih bermain dengan puzzle yang aku cipta sendiri.....
or maybe game ular yang men walo 100 kali tetap kalah......xpun teka-teki yang memang xde jawapan.....arhh..lemah daya tahan.... 
sangat rumit....walaupun aku tahu aku yang merumitkan keadaan itu...walaupun aku tahu, aku yang menolak bahagia....tapi bak kata incik gmie, ade haku kesah???


anyone.....plz fix me....i really miss him...
andai terus mencintainya masih satu kesalahan, tangkaplah saya bapak polisi! aku mmg bersalah.... :(



1 gossip (s):

ishih van der woodsen

oemmggiii~~ dh setahun ?? hoho.. simpan dia dlm hati. kunci hati tu pkai solek.. pastu kunci g buang jauh2.. supaya dia akan terus kekal dlm hati tu =)