.:.FOLLOWERS.:.

Tuesday, May 29, 2012

ENTRI TERTUNGGAK: GRADUATION DAY


Istiadat Penganugerahan Dua Jalur

12 Mei 2012
Sabtu
Dewan Agong Tuanku Canselor, UiTM Shah Alam




* before naek pentas, da siap bpesan2 ngan dak2 ni..masa nga amik scroll, jgn eksaited nk ckp "menjunjung kasih Tuanku" lagi, sb time tu dorang akan snap pic, so senyum je dulu sambey tengok muka Tuanku...tp if time tu korang sibuk n xsabar2 nk ckp gak, mmg mulut pn jadi 'menjunjung' gakla muncung tu...heeee


oke, itu je..ALHAMDULILLAH dah grad :)


Monday, May 28, 2012

Resepi Ayam Bakar Mayonis





Rujukan:  My Resepi



Bahan-bahan

  • 6 - 8 ketul ayam
  • 1 sudu besar mayonis
  • 1 kiub ayam (xde ika xletak)
  • 1 sudu besar kicap manis
  • 1 sudu besar sos tiram
  • Lada hitam secukupnya-tumbuk
  • 2 ulas bawang putih-tumbuk
  • 1/2cm halia-tumbuk

Cara-cara

  1. Perap dengan semua bahan-bahan di atas dalam 1/2 jam. Kemudian bakar. Lagi lama perap, lagi sedap.