.:.FOLLOWERS.:.

Sunday, August 22, 2010

sabar itu enak :)



dear diary~

pejam celik pejam celik masuk hari ni, da 12 hari kita, selaku umat Islam menunaikan ibadah puasa.

ni bermakna, we have another 18 days left before we go fer eid..yeeehaaaa :)

baru 12 hari.tp dalam kepala ni da mati kutu da pk ape la juadah nk bbuka nt.

nak masak ape.

nak makan ape.

semalam wat puding roti.hoh.

i laik puding roti!



arini?

tataw la.

rini pegi class pagi dengan 1 keazaman...

siap cantek2 konon nk volunteer present crm arini! ha!

pastu kua depan umah tgok2 ada 2 org mamat india nga lepak atas tangga.

so, ngan muka slumbernya sambey tutup pintu depan, cakapla..babai as, babai nad..konon ade org kt umah..kononla kan :P

padahal as n nad nga bersenang lenang kt kampung..ha takot weh! da banyak kes dah kot kt cni..huu

walopon ase kua da awal, tp bila sampai, tengok2 lecturer da tercongok kt depan class..aiseh :P

pilih tempat kt tengah2 konon xnak sakit leher tp sejuknya Tuhan saje yg tahu sb btol2 bawah cik aircond.

blaja cam biase.

sambey lecturer ngaja kt depan, buat2 tenung buku ngan muka sedikit kerut2 konon2 nga pk ape yg lecturer nga cakap..pastu buat2 geleng2 n angguk2 kepala konon bg response.

empathy la kan. put ourself in lecturer's shoes.ha! konon!

tp pelik arini, sb xngantuk.

kalu x tiap class je rasa mcm nk bawa spare bantal sweetdream je buat teman tdo.bg selesa

aneh!ha :)

so, sy decide utk mendapatkan tido yg cukup from now on and pas sahur xmo tdo ag.

janji!

bcoz u noe what....semalam, disebabkan tdo lepas sahur, da 'ter'ponteng 1 class sebab terlajak tido yang mungkin dilakukan secara sengaja atau tidak sengaja menerlajakkan peniduran itu...hihi :P

rugi kan?hoho

ha, lepas buat baru pk rugi...pastu nyesal..nasi dah jadi bubur.

kalu bubur dibekukan balik pun xkan jadi nasi dah rupa bentuk dia.so, take note!

pasni..janji! janji! janji xkan tuang class ag walopon dengan niat atau tanpa niat.amiiiiin ^_^


*suka sebab class CRM batal arini. [rasa nk lompat2..blek ble tdo]
*kecewa sb da volunteer nk present CRM rini [ngeh3 :P]

*sedikit malas coz kena turun g kedai bli barang nk masak.duh. [basuh muka.senyum cket depan cermin, turun g kedai]

*suka sebab makanan da siap masak awal rini. menu rini tomyam campo, sayur goreng, telo dadar,sadin! [febret]

*pengelap mulot --> puding roti

mood: sedang eksaited nk batalkan posa.duh.sabar..sabar..

sabar itu indah bak kata meah tp kita ubah cket la.memandangkan mood nga lapa,so sabar itu enak.

hurm..nyum nyum :)